Huisstijl laten ontwerpen?
herkenbaar, mooi, solide, de basis van elk merk of bedrijfspresentatie
“Maak van je bedrijf een merk met een representatieve huisstijl.
Herkenbaar en terugkerend op je visitekaartje, briefpapier, folder, bedrijfsauto, website, kantoor enz.”
Huisstijl ontwerp
Tegenwoordig is een huisstijl voor bedrijfspresentatie haast niet weg te denken. Een huisstijl komt terug in al je online en offline bedrijfspresentaties. Op elk promotiemateriaal van je bedrijf is een kenmerkend logo terug te vinden.
Het logo van je bedrijf vormt de basis van de rest van de huisstijl promotie. Denk hierbij aan de kleuren die je logo bevatten. Vaak komen deze kleuren terug in het geheel van je offline en online bedrijfspresentatie.
Belangrijk is dus dat een huisstijl volledig en consistent is. Dit zijn de kernbegrippen die een huisstijl kenmerkend en succesvol maken.
Huisstijl creatie door vakmensen
Je kunt bij ons terecht voor een analyse van je huisstijl. Wij zullen eventuele verbeterpunten met je bespreken en indien gewenst doorvoeren. Je wensen worden door onze vakmensen omgezet naar een compleet nieuwe huisstijl. Tevens kun je ook je bestaande huisstijl een nieuwe look en feel geven.
Het kan ook zijn dat je nog helemaal geen huisstijl hebt en hier naar op zoek bent. Onze vakmensen ontwerpen een complete huisstijl. Heb je speciale wensen? Geef deze aan en wij zullen hier rekening mee houden. Wij ontwerpen je huisstijl geheel naar eigen wens.
Veelgestelde vragen over een huisstijl
Een huisstijl is een vastgelegde stijl die gebruikt wordt voor alle grafische uitingen van uw bedrijf of organisatie. Deze stijl wordt vastgelegd in een stijlgids (huisstijl handboek) en wordt gebruikt voor alle ontwerpen. Of het nu om een visitekaartje of een carwrap gaat, bij alle producties wordt de huisstijl gehanteerd. Op die manier creëert u een herkenbaar merk van uw bedrijfsnaam!
Een logo is slechts een onderdeel van uw huisstijl. Een huisstijl gaat namelijk veel verder dan dat. Denk aan gebruik van een kleurenpalet, verschillende typografieeen en stijl elementen / vormen. Al deze zaken worden gebruikt voor uw grafische uitingen, waarbij uw logo slechts één onderdeel van vele is.
Uiteraard kan dat. Uw bestaande huisstijl heeft wellicht al merkreputatie opgebouwd, die u niet volledig verloren wil gaan door het gebruik van een volledig nieuwe stijl. Door subtiele wijzigingen toe te passen kunnen we de kernwaarden bewaren en toch zorgen voor een meer moderne uistraling.
Dat is ook mogelijk. Hierbij ontvangt u van ons een huisstijl-gids waarin al uw bestaande grafische elementen worden vastgelegd. Deze stijlgids kunt u gebruiken voor al uw grafische partners. Eventueel kunt u de huidige stijl naar wens of op basis van advies laten vernieuwen.