Veel gestelde vragen?

99% ligt het aan uw account instellingen of aan de ontvanger die u blokkeert of uw email niet binnenkrijgt door verkeerde instellingen. Of aan uw handtekening. Om te kijken of het een lokaal probleem is kunt u het beste onderstaande stappen uitvoeren.

Belangrijk dat u zo te werk gaat:

1. Controleer uw instellingen Zie instellingen
2. Test of de email nu wel werkt ( zonder handtekening of afbeelding in de email.
3. Verstuur een email vanuit uw webmail. zie webmail
4. Verstuur een email naar een andere ontvanger?

Werkt de email nog steeds niet dan kunt u het beste het hulp nodig formulier invullen zodat wij meteen gericht kunnen zoeken naar uw probleem.

Een vakantiemelding Instellen valt buiten onze service. U kunt dit makkelijk zelf in de webmail of in outlook  zelf instellen zie onderstaande links.

Inloggen webmail kunt u hier.

Imap synchroniseren valt niet onder de support van Globeview tenzij anders in overeengekomen. Wij adviseren u om dit aan uw netwerkbeheerder of IT specialist over te laten.

Algemene informatie hierover vindt u hier. Op eigen risico!
Synchronisatie tool vindt u hier.  Op eigen risico!