Geachte relatie,

U heeft aangegeven een probleem te hebben, dat is erg vervelend.

Om het probleem te kunnen herkennen hebben wij van u onderstaande “specifieke” informatie nodig zodat wij het probleem kunnen herkennen of nabootsen. Neem de tijd om alles zo compleet mogelijk in te vullen via onderstaand formulier.

Met volledige informatie kunnen wij een eventueel probleem makkelijker en sneller oplossen.

Wij raden u aan om onderstaande stappen uit te voeren alvorens het formulier in te vullen:
1) Computer / router herstarten.
2) Kijken op een andere computer of het probleem daar ook voorkomt.
3) De cache refreshen door de knoppen CTRL + SHIFT + R tegelijk in te drukken of de F5 knop.

E-mail
Indien u problemen heeft met de e-mail, kijk dan hier voor oplossingen: www.globeview.nl/email
Inloggen op de webmail: webmail.globeviewhosting.nl
(Hier kunt u ook uw wachtwoord en gebruikersnaam van de email testen.)

Heeft uw project haast?

Bel 043 450 4006 of

stuur een e-mail.