E-mail instellingen
Hier vind u instellingen voor uw e-mailaccount
Heb je aangegeven een probleem te hebben, dat is erg vervelend.
Om het probleem te kunnen herkennen hebben wij onderstaande “specifieke” informatie nodig zodat wij het probleem kunnen herkennen of nabootsen. Neem de tijd om alles zo compleet mogelijk in te vullen via onderstaand formulier.
Uitsluitend met volledige informatie kunnen wij je probleem oplossen.
Wij raden je aan om onderstaande stappen uit te voeren alvorens het formulier in te vullen:
1) Computer / router herstarten.
2) Kijken op een andere computer of het probleem daar ook voorkomt.
3) De cache refreshen door de knoppen CTRL + SHIFT + R tegelijk in te drukken of de F5 knop.
E-mail
Indien je problemen heeft met de e-mail, kijk dan hier voor oplossingen: www.globeview.nl/email
Inloggen op de webmail: webmail.globeviewhosting.nl
(Hier kan je ook je wachtwoord en gebruikersnaam van de email testen.)